Robert Rosenthalek maila bereko ikasleak multzo bitan banatu zituen eta irakasleei esan zien, klase batean haur argiak zeudela eta bestean berriz normalak. Azkenean, esperimentuaren emaitzak zera esan zuen, ikasle "argiak" zeuden klasean emaitza akademiko hobeak zeudela, izan ere, irakasleak esfortzu gehiago egiten baizituen irakasteko orduan. Beste klasean berriz, irakasleari ez zitzaion axola ikasleek ikastea eta beraz, emaitza akademikoetan hau erreflejatuta ikusi zen.
Hemen argi ikusten da irakasleak eragin nabarmena duela bai ikasleen motibazioan eta baita emaitza akademikoetan ere. Horrez gain, irakasle honek ez duela irakasle bokaziorik, izan ere, bokaziodun irakasle batek, arazo gehiago dituzten edo ikastea gehiago kostatzen zaien haurrei laguntza gehiago eskeini behar die erraztasuna dutenei baino.
No hay comentarios:
Publicar un comentario